Praca: Inspektor

Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 136420

Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa jednozmianowa (8 godz.) w siedzibie urzędu;


- telefoniczna i osobista obsługa klienta;


- realizacja zadań służbowych pod presją czasu;


- stres związany z obsługą klienta;


- obsługa urządzeń biurowych (np. telefon, komputer, kserokopiarka, drukarka, niszczarka);


- stanowisko pracy na II piętrze budynku;


- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencję faktycznego stanu wykorzystania pokoi gościnnych i internatowych oraz opiniuje wnioski funkcjonariuszy i pracowników o zakwaterowanie w POSG;
  • wystawia i ewidencjonuje faktury za pobyt osobom zakwaterowanym w pokojach internatowych;
  • przyjmuje celem realizacji wnioski o zwrot kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby;
  • prowadzi zestawienia kosztów utrzymania obiektów służbowych i mieszkalnych oraz dokonuje analiz w rozbiciu na poszczególne media.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obszarze gospodarki mieszkaniowej lub powyżej 1,5 roku w obszarze administracji
  • Znajomość przepisów z zakresu fakturowania oraz zakwaterowania
  • Komunikatywność
  • Dokładność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa programów biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ