Praca: Starszy inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
praca w systemie jednozmianowym 8 godzinnym, w stałych godzinach pracy.
Zakres zadań
- sporządza i prowadzi dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników,
- prowadzi akta osobowe pracowników i dokumentację pracowniczą,
- organizuje i prowadzi dokumentację związaną z odbywanymi stażami osób skierowanych przez powiatowy urząd pracy,
- prowadzi ewidencję urlopów wypoczynkowych i dodatkowych funkcjonariuszy Policji,
- prowadzi dokumentację dot. członków korpusu służby cywilnej oraz sporządza sprawozdanie roczne Dyrektora Generalnego Urzędu dot. korpusu służby cywilnej,
- obsługuje Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) pracodawcy,
- sporządza informację o zatrudnieniu, kształceniu lub o działalności na rzecz osób niepełnosprawnych (PFRON),
- przyjmuje dokumenty w zakresie postępowań kwalifikacyjnych od osób ubiegających się do służby w Policji w zakresie zleconym przez Komendę Wojewódzką Policji w Białymstoku.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w komórce kadrowej
- znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.09.2014 r. w sprawie urlopów policjantów,
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność współpracy, odpowiedzialność, punktualność, asertywność, łatwość przechodzenia z jednej czynności do drugiej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe