Praca: Starszy inspektor
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, budynek Oddziału i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, platforma dla osób niepełnosprawnych na poziom parteru, brak windy do pomieszczeń biurowych na piętrze,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w terenie.
- Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, np. na wysokości, nad nurtem rzeki, w warunkach ruchu drogowego, w pobliżu trakcji elektrycznej, na urządzeniach rewizyjnych.
- Zagrożenie korupcją.
Zakres zadań
- Współuczestniczy we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w przygotowaniu Specyfikacji Warunków Zamówienia dla celów przetargowych oraz prowadzi sekretariat Zespołu Opiniującego Przedsięwzięcie Inwestycyjne (ZOPI),
- Wspiera pracę Wydziału Dokumentacji poprzez odpowiednie ewidencje, rejestry, monitoringi i harmonogramy: korespondencji, umów, gwarancji bankowych, faktur Wydziału, opracowywanych i aktualizowanych dokumentacji projektowych, wykonania planów rocznych i wieloletnich związanych z planowaniem Inwestycji i zadań realizowanych z programów rządowych, przygotowania do realizacji Programu Budowy Dróg Krajowych, oraz obsługuje system SAP, celem usprawnienia pracy Wydziału oraz realizacji planu rocznego prac przygotowawczych.
- Współpracuje z pracownikami Wydziału Dokumentacji oraz innych Wydziałów w pozyskaniu, koordynacji i opracowywaniu informacji przekazywanych do innych komórek organizacyjnych Oddziału, Centrali lub na zewnątrz do organów rządowych i samorządowych w celu koordynacji zadań prowadzonych przez Wydział.
- Prowadzi sprawy związane z przygotowaniem programów inwestycyjnych.
- Przygotowuje dokumenty wytworzone przez Wydział Dokumentacji do archiwum zakładowego.
- Współpracuje z pracownikami Wydziału Dokumentacji przy przygotowaniu dokumentów do kontroli, audytów, przekazywanych w odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera i posługiwanie się Pakietem Office,
- posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego i specustawy