Praca: Starszy inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku
Podlaski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 157890

Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka,
elektryczne urządzenia biurowe). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe na terenie województwa podlaskiego.
Stanowisko pracy mieści się na I piętrze. Budynek nie posiada windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • obsługuje system EZD /elektroniczne zarządzenie dokumentacją/ w celu rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej w urzędzie
  • przyjmuje korespondencję przychodzącą, dokonuje jej selekcji i rejestracji oraz przygotowuje korespondencję wychodzącą w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego załatwiania spraw urzędowych
  • obsługuje interesantów i udziela im niezbędnych informacji - ustnie, pisemnie lub telefonicznie w celu sprawnego funkcjonowania urzędu
  • opisuje zewnętrzne dokumenty finansowe i rejestruje w rejestrze faktur Urzędu w celu przekazania prawidłowych dokumentów pracownikom księgowości
  • koordynuje przygotowywanie informacji i sprawozdań z działalności Urzędu w celu terminowej realizacji sprawozdawczości
  • dokonuje zakupu materiałów biurowych w celu zapewnienia prawidłowego wyposażenia urzędu
  • obsługuje administracyjnie Wojewódzką Radę Ochrony Zabytków działającą przy Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorze Zabytków w celu jej poprawnej pracy
  • przygotowuje pomieszczenia oraz prowadzi obsługę spotkań i zebrań odbywających się w urzędzie w celu sprawnej i kulturalnej obsługi pracowników i petentów
  • zapewnia obsługę organizacyjną Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obsłudze kancelaryjno-biurowej
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność komunikacji i argumentowania, odporność na stres
  • spełnianie warunku dotyczącego przepisów lustracyjnych tj. braku możliwości zatrudnienia w korpusie służby cywilnej osób, które od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowały lub pełniły służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy lustracyjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe