Praca: Starszy inspektor
Podlaski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka,
elektryczne urządzenia biurowe). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe na terenie województwa podlaskiego.
Stanowisko pracy mieści się na I piętrze. Budynek nie posiada windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- obsługuje system EZD /elektroniczne zarządzenie dokumentacją/ w celu rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej w urzędzie
- przyjmuje korespondencję przychodzącą, dokonuje jej selekcji i rejestracji oraz przygotowuje korespondencję wychodzącą w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego załatwiania spraw urzędowych
- obsługuje interesantów i udziela im niezbędnych informacji - ustnie, pisemnie lub telefonicznie w celu sprawnego funkcjonowania urzędu
- opisuje zewnętrzne dokumenty finansowe i rejestruje w rejestrze faktur Urzędu w celu przekazania prawidłowych dokumentów pracownikom księgowości
- koordynuje przygotowywanie informacji i sprawozdań z działalności Urzędu w celu terminowej realizacji sprawozdawczości
- dokonuje zakupu materiałów biurowych w celu zapewnienia prawidłowego wyposażenia urzędu
- obsługuje administracyjnie Wojewódzką Radę Ochrony Zabytków działającą przy Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorze Zabytków w celu jej poprawnej pracy
- przygotowuje pomieszczenia oraz prowadzi obsługę spotkań i zebrań odbywających się w urzędzie w celu sprawnej i kulturalnej obsługi pracowników i petentów
- zapewnia obsługę organizacyjną Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obsłudze kancelaryjno-biurowej
- znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność komunikacji i argumentowania, odporność na stres
- spełnianie warunku dotyczącego przepisów lustracyjnych tj. braku możliwości zatrudnienia w korpusie służby cywilnej osób, które od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowały lub pełniły służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy lustracyjnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

