Praca: Starszy inspektor wojewódzki

Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 142953

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


 


Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3. Stanowisko pracy mieści się na parterze. Budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Zakres zadań

  • opracowuje projekty decyzji drugoinstancyjnych z zakresu wywłaszczeń nieruchomości i odszkodowań za wywłaszczone i przejęte nieruchomości,
  • opracowuje projekty decyzji drugoinstancyjnych z zakresu zezwoleń na ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości,
  • prowadzi postępowania i przygotowuje projekty decyzji w postępowaniach nadzwyczajnych o stwierdzenie nieważności, wznowienie postępowania i innych, zakończonych decyzjami o wywłaszczeniu, odszkodowaniu, zwrocie nieruchomości.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub wyższe budowlane
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, umiejętność argumentowania, odporność na stres,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w prowadzeniu postępowań administracyjnych.