Praca: Starszy Doradca ds. Klientów Biznesowych
- Sprzedażą produktów i usług Play w tym usług z zakresu ICT (Cloud, VOIP, FTTH)
- Pozyskiwaniem i utrzymaniem Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
- Budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientami
- Doradztwem w zakresie ofert i usług Play
- Prowadzeniem negocjacji biznesowych
- Obsługą Klientów zgodnie ze standardami Play
- Monitorowaniem działań konkurencji
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży do klientów biznesowych usług mobile i ICT
- Doskonałych zdolności interpersonalnych
- Znajomości technik sprzedaży
- Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Samodzielności i dynamizmu w działaniu
- Dokładności i sumienności w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji
- Stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Czynnego prawa jazdy kategorii B.
- Umowa o pracę
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną