Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
- Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań. Praca nad zwiększeniem wolumenów przewozów poprzez budowanie długotrwałych relacji.
- Przyjmowanie i zarządzanie zleceniami:Przyjmowanie zleceń od klientów, planowanie i koordynowanie transportów, współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej realizacji zleceń.
- Przygotowanie dokumentacji:Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych, zapewnienie ich kompletności i poprawności.
- Nadzór nad transportami:Monitorowanie przebiegu transportów, bieżąca współpraca z klientami, kierowcami i działami operacyjnymi w celu rozwiązywania wszelkich problemów i zapewnienia terminowej realizacji zleceń.
- Analiza i rozwój klientów:Zbieranie informacji zwrotnych od klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych i maksymalizacja potencjału współpracy.
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej w branży logistycznej/transportowej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji z klientami.
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość języka angielskiego (B2), polskiego (C1-C2), rosyjskiego (B2-C1) – warunek konieczny.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
- Biuro w centrum Białegostoku.