Praca: Specjalista / Specjalistka ds. BHP


Obejmij samodzielne stanowisko dające realny wpływ na kreowanie i realizację polityki w zakresie regulowanym Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.

Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Miejsce pracy: Białystok

Lokalizacja: Gdańsk, Białystok, Olsztyn, Poznań

 

U nas otrzymasz:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Rolę gwarantującą różnorodność wykonywanych zadań oraz pracę w zespole specjalistów z dużym doświadczeniem.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
  • Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.
Jak wygląda dzień pracy?


W pracy na stanowisku specjalisty/ki ds. BHP będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Wykonywanie zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.
  • Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników i podwykonawców w języku polskim i angielskim.
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywaniu wniosków powypadkowych.
  • Analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz wdrażanie działań prewencyjnych (prowadzenie dokumentacji).
  • Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego.
  • Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz dotyczących stanu BHP i ppoż i zgłaszanie ewentualnych uwag i rozwiązań.
  • Prowadzenie dokumentacji BHP.
  • Reprezentowanie pracodawcy przy kontrolach instytucji zewnętrznych związanych z zakresem BHP.
  • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP.
  • Koordynacja współpracy z dostawcami, oraz wewnętrznymi stakeholderami,
  • Udział w ocenie dokumentacji projektowej dla realizowanych w Spółce zadań inwestycyjno-remontowych.
Wyróżniają Cię:
  • Wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie BHP.
  • Co najmniej 1-3 letni staż pracy w służbie BHP.
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu przepisów BHP, ppoż., systemów monitoringu, organizacji ochrony, udzielania pierwszej pomocy.
  • Przygotowanie w zakresie metodyki i prowadzenia szkoleń (stacjonarnie i zdalnie).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Dyspozycyjność do okazjonalnych wyjazdów służbowych w obszarze naszych pięciu lokalizacji.

O nas

 

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

 

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland)

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ