Praca: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
- Doradztwo i sprzedaż produktów premium (drzwi, schody, podłogi dębowe).
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz ich aktywne pozyskiwanie.
- Tworzenie ofert handlowych i umów.
- Współpraca z architektami oraz projektantami; koordynowanie zamówień i prac montażowych.
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży budowlanej.
- Samodzielność w procesie handlowym, zaangażowanie oraz motywacja.
- Efektywne zarządzanie czasem.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Konkurencyjne wynagrodzenie plus system premiowy bez limitu.
- Dofinansowanie do pakietów sportowych i medycznych.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- Wsparcie merytoryczne od doświadczonych managerów.