Praca: Specjalista ds. ofert i analiz kosztowych
- Opracowywanie i koordynacja kompleksowych ofert dla inwestorów,
- Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem technicznym i formalnym,
- Przygotowywanie zapytań do dostawców i podwykonawców oraz weryfikacja ich ofert,
- Udział w negocjacjach handlowych i uzgodnieniach technicznych,
- Tworzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji ofertowej,
- Współpraca międzybranżowa w zakresie opracowania rozwiązań optymalizacyjnych,
- Poszukiwanie sposobów redukcji kosztów i wdrażanie usprawnień projektowych.
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budownictwo, konstrukcje),
- Minimum 3-letnie doświadczenie w przygotowaniu ofert i kosztorysów,
- Bardzo dobra znajomość dokumentacji przetargowej i procesów ofertowych,
- Umiejętność pracy z MS Excel i AutoCAD, mile widziana znajomość BIM,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Skrupulatność, zaangażowanie i umiejętność pracy zespołowej.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Realny wpływ na proces ofertowania i strategię kosztową,
- Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie merytoryczne,
- Bogaty pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia, program poleceń, wsparcie psychologiczne,
- Możliwość rozwoju w strukturach dużej organizacji

