Praca: Specjalista ds. Marketingu
Telefoniczne umawianie spotkań:
- Planowanie i koordynacja spotkań z klientami oraz partnerami biznesowymi;
- Dbanie o aktualizację kalendarza spotkań oraz optymalne zarządzanie czasem;
- Aktywne uczestnictwo w procesie tworzenia i realizacji kampanii reklamowych;
- Monitorowanie efektów kampanii w czasie rzeczywistym;
- Przygotowywanie raportów z realizacji kampanii oraz analiza wyników;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
- Rozwiązywanie problemów i dbanie o satysfakcję klientów;
- Przekazywanie feedbacku od klientów do odpowiednich działów firmy;
- Opracowywanie indywidualnych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta;
- Aktualizacja baz danych i narzędzi służących do tworzenia ofert;
- Udział w negocjacjach oraz wsparcie procesu sprzedażowego.
- Zdolność profesjonalnego prowadzenia rozmów handlowych przez telefon;
- Talent do tworzenia kreatywnych treści o charakterze marketingowym;
- Otwartość, pozytywne podejście oraz łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, Google Tag Manager oraz Google Merchant Center będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w małym i kreatywnym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb;
- Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy.