Praca: Referent

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 158595

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno- biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej
  • praca wymaga sprawności obu rąk
  • użytkowanie sprzętu biurowego (np.: drukarka, kserokopiarka, niszczarka, itp.)
  • telefoniczna obsługa klienta urzędu
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku
  • stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych z obsługą komputera
  • oświetlenie sztuczne i naturalne
  • winda dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających  się  na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach
  • przed budynkiem wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
  • występują bariery architektoniczne: budynek jest dziesięciopiętrowy, węzeł sanitarny  nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych

 

Zakres zadań

  • Przeprowadza czynności sprawdzające w zakresie poprawności i rzetelności danych zawartych w składanych dokumentach w podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku akcyzowym
  • Rejestruje w systemie informatycznym czynności sporządzone w formie aktów notarialnych, postanowień sądu oraz informacje z banku
  • Przygotowuje i wydaje zaświadczenia w systemie komputerowym z zakresu podatków majątkowych
  • Przygotowuje pisemne odpowiedzi na zapytania innych organów i instytucji
  • Udziela informacji podatnikom w zakresie prawidłowości składanych dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku od spadków i darowizn
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych
  • Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa
  • Znajomość ustawy o podatku akcyzowym
  • Komunikatywność
  • Gotowość do uczenia się
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe