Praca: Referent

Archiwum Państwowe w Białymstoku
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 156106

Warunki pracy


  • praca administracyjno biurowa z wykorzystaniem sprzętu biurowego
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
  • prowadzenie auta służbowego osobowego 
  • praca na wys. do 2 m 
  • praca w odzieży ochronnej ( maska, fartuch, rękawice )
  • budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich ( obecność wind) 
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, w przypadku zastępstwa w sekretariacie - stanowisko znajduje sie na parterze budynku, archiwum zakładowe - usytuowane jest na parterze budynku.

Zakres zadań

  • realizuje zadania związane z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • realizuje zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego
  • realizuje zadania związane z użytkowaniem auta służbowego przez pracowników
  • zastępuje pracownika obsługującego sekretariat
  • obsługuje stronę BIP Archiwum

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość funkcjonowania systemu EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • znajomość języków obcych: angielski lub rosyjski - poziom B1