Praca: Pracownik biurowy,operator aplikacji komputerowych

Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Pracownik biurowy,operator aplikacji komputerowych
Miejsce pracy: Sokółka
Numer: StPr/21/0459
OBOWIĄZKI:
- wprowadzanie i monitorowanie bieżących zamówień ze sklepów internetowych/Allegro- wprowadzanie i monitorowanie bieżących zamówień krajowych w ramach wewnętrznego systemu dostaw- wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepów internetowych/Allegro- aktualizacja informacji o produktach w bieżącej ofercie sklepów internetowych/Allegro- przygotowywanie treści i szablonów do akcji mailingowych- wewnętrzna wspólpraca z opiekunami produktów, działem logistyki i księgowości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

umiejętność podstawy HTML, MS Excel, minimum podstawowa znajomość języka angielskiego w piśmie, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie, dodatkowy atut - prawo jazdy kat. B, znajomość branży motoryzacyjnej

Miejsce pracy:

Sokółka


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce