Praca: Koordynator przychodni
- bezpośrednia obsługa pacjenta w miejscu udzielania świadczeń (ul. Łąkowa 9, Białystok)
- zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów
- wdrażanie procedur medycznych, zarządzeń oraz wytycznych w przychodni
- dbanie o ciągłość dostępności i grafików
- koordynacja zespołu medycznego zatrudnionego w przychodni oraz rekrutacja personelu medycznego na zastępstwo w razie potrzeby
- dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówek
- utrzymanie satysfakcji klientów placówek, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
- współpracę z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów
- nadzór nad stanem sanitarno-epidemiologicznym przychodni
- przygotowywanie zamówień na potrzeby przychodni
- rozwiązywanie bieżących problemów
- nadzór nad sprzedażą w przychodni
- posiadasz min. 4-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w podmiocie leczniczym
- masz orientacje na osiąganie postawionych celów
- możesz śmiało nazwać się osobą analityczną i masz już za sobą pierwsze doświadczenia z zarządzaniem P&L placówki
- wykazujesz się samodzielnością, inicjatywą i zaangażowaniem w realizacji codziennych działań
- posiadasz umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku
- posiadasz umiejętność szybkiej adaptacji do zmian
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (min. B2)


