Praca: Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
- Wynagrodzenie 28,10 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premię (średnio do 500 zł brutto).
- Szkolenie wdrażające (8 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7.00 - 23.00)
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i pomagamy klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty. Wiemy, że w razie potrzeby, możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
Wyróżniają Cię:
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń cyfrowych.
- Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!