Praca: Konsultant infolinii

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant infolinii
Miejsce pracy: Białystok

(umowa o pracę, pełen etat)

 

Twój zakres obowiązków:
  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług zaufania
  • obsługa zgłoszeń mailowych od Klienta
  • wspieranie Klienta w technicznych aspektach działania podpisu elektronicznego oraz w zakresie funkcjonowania dedykowanego oprogramowania
  • wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi jednostkami KIR w zakresie obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze Klienta (minimum 6 miesięcy)
  • umiejętność nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami
  • komunikatywność, otwartość, pozytywne nastawienie
  • umiejętność pracy zgodnie z procedurami
  • dynamika i szybkie tempo pracy
  • systematyczność, wytrwałość w działaniu
  • odporność na stres
  • jakość i profesjonalizm w pracy
  • znajomość pakietu MS Office, narzędzi typu CRM, Call Center
  • znajomość j. angielskiego – dodatkowy atut
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej
  • opiekę medyczną Medicover
  • wynagrodzenie ze stałym premiowaniem
  • pakiet szkoleń m.in. z zakresu specjalistycznej wiedzy z zakresu produktów i usług KIR, obsługiwanych systemów
  • możliwość rozwoju i wsparcie dla inicjatyw pracowników
APLIKUJ TERAZ