Praca: Kierownik Oddziału - Centrum Elektryczne
AY Prime to innowacyjna marka, którą tworzy zespół ekspertów od rynku pracy, marketingu, dofinansowań, szkoleń, psychologii, zarządzania, komunikacji, eventów, social mediów, PR, podatków oraz prawa. Nasza marka ma ponad 15 lat doświadczenia w rekrutowaniu pracowników każdego szczebla oraz w doradztwie biznesowym dla kilkudziesięciu branż. Swoją pracą w wielu dziedzinach potwierdziliśmy zaufanie, jakim obdarzyło nas już ponad 1 000 firm.
- Zarządzanie oddziałem
Będziesz odpowiadać za organizację pracy oddziału, dbanie o porządek na magazynie i sklepie, koordynację projektów oraz rozwiązywanie bieżących problemów. - Zarządzanie zespołem
Poprowadzisz 2-osobowy zespół poprzez efektywne planowanie, dzielenie zadań, utrzymywanie rytmu pracy, motywowanie oraz wdrażanie nowych pracowników. - Zarządzanie sprzedażą
Skupisz się na realizacji celów sprzedażowych, obsłudze kluczowych klientów, analizie konkurencji oraz budowaniu trwałych relacji z dostawcami i klientami. - "Moje Centrum"
Centrum Elektryczne stanie się Twoim miejscem – będziesz dbać o wyniki, działać samodzielnie i proaktywnie, szukając rozwiązań problemów i wspierając zespół w realizacji strategii firmy.
- Wykształcenie średnie.
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość branży elektrycznej lub produktów pokrewnych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Samodzielność, proaktywność i orientacja na cel finansowy.
- Umiejętność budowania relacji i profesjonalnej obsługi klienta.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia uznaniowa (uzależniona od wyników finansowych).
- Stabilne zatrudnienie: umowa na 3 miesiące, następnie na rok.
- Benefity:
- Karta Multisport.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie grupowe PZU.
- Program emerytalny PPE.
- Zniżki pracownicze.
- Program poleceń pracowniczych.
- Pikniki rodzinne i imprezy firmowe.
- Szkolenia: kompleksowy proces onboardingowy na etapie wdrożenia.