Praca: Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Mońkach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mońki
Ogłoszenie o naborze Nr 73881

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa

  • w systemie 8-godzinnym

  • obsługa komputera poniżej 4 godzin dziennie

Zakres zadań

  • realizuje politykę kadrową Komendanta
  • prowadzi sprawy związane ze stosunkiem pracy pracowników
  • prowadzi ewidencję dotyczącą absencji policjantów i pracowników (urlopy wypoczynkowe, dodatkowe, zwolnienia lekarskie)
  • koordynuje dzialalność kancelaryjną-biurową w jednostce
  • planuje i wykonuje zadania na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny w zakresie organizacyjno-etatowym
  • rozpoznaje potrzeby szkoleniowe oraz koordynuje przebieg doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
  • archiwizuje dokumentację znajdującą się w Zespole
  • prowadzi sprawy związane z przyjmowaniem osób do odbycia stażu absolwenckiego i praktyk
  • wprowadza niezbędne informacje do Systemu Wspomagania Obsługi Policji.
  • promuje zawód policjanta w celu pozyskania kandydatów do służby

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • obsługa komputera (programy dla pakietu Office)
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • znajomość przepisów prawa pracy i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
  • komunikatywność, praca zespołowa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    APLIKUJ TERAZ