Praca: Inspektor

Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 151453

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.

Zakres zadań

  • Prowadzi gospodarkę oraz dokumentację przychodowo-rozchodową sprzętu techniki policyjnej, kwaterunkowego, mundurowego i żywnościowego w celu przekazania informacji komórkom zaopatrzeniowym KWP wm. oraz weryfikacji posiadanego sprzętu i wyposażania jednostek w niezbędny sprzęt,
  • Sporządza i na bieżąco aktualizuje dokumentację związaną z planami działania KMP w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny (opracowuje tabele należności norm wojennych, sporządza plany wyżywienia i zakwaterowania stanów osobowych, zabezpieczenia potrzeb materiałowych, transportowych, nakłada świadczenia osobiste i rzeczowe) w celu zabezpieczenia logistycznego jednostki,
  • Nadzoruje i prowadzi dokumentację związaną z legalizacją urządzeń pomiarowych w celu zapewnienia sprawnego ich działania,
  • Ustala i weryfikuje opracowanie planów oraz potrzeb materiałowo-sprzętowych KMP i jednostek podległych oraz występuje z wnioskami do KWP wm. celem prawidłowej i terminowej realizacji planów zakupów i związanej z tym dokumentacji finansowej,
  • Dokonuje naliczeń za żywienie i leczenie psów służbowych oraz rozlicza okazania organizowane przez funkcjonariuszy KMP wm. w celu przekazania informacji do Wydziału Zaopatrzenia, Inwestycji i Remontów KWP wm. oraz Wydziału Finansów KWP w/m,
  • Bierze udział w komisjach i przygotowuje dokumentację przy przekazaniach majątku KMP użytkowanego przez poszczególne komórki i jednostki organizacyjne KMP przy zmianie ich kierowników w celu określenia odpowiedzialności za powierzone mienie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o policji,
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe