Praca: Główny Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli X (lekarz)

Główny Specjalista / Starszy Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli X w Białymstoku

w Departamencie Kontroli (lekarz)

 

Numer ogłoszenia: DK/22/109

Miejsce pracy: Białystok

1 etat / umowa o pracę

 

Termin składania ofert: 18.08.2022 r.

 

Szczegóły oferty


GŁÓWNE ZADANIA:
  • udział w przeprowadzanych czynnościach sprawdzających i kontrolach realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli X w Białymstoku, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej;
  • przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji umów
    o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz kontroli aptek i ordynacji;
  • współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych
    z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
WYMAGANIA:

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
  • minimum 5 lat pracy zawodowej na stanowisko głównego specjalisty.

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów: zarządzenie Nr 58/2019/DK Prezesa NFZ z dnia 4 czerwca 2019 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia (z późn. zm.);
  • ważny NPWZ;
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Excel, MS Word);
  • umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
  • komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej;
  • odpowiedzialność;
  • decyzyjność;
  • dyspozycyjność;
  • rzetelność,uczciwość,samodzielność.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl


APLIKUJ TERAZ