Praca: Doradczyni / Doradca Klienta

Jesteśmy bankiem uniwersalnym i należymy do grona dziesięciu największych banków w Polsce. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Mamy blisko 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Dzięki nieustannej pracy nad ofertą i jakością regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi klientów detalicznych.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

Doradczyni / Doradca Klienta
Białystok
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
  • profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,
  • pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
  • zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.
Oczekujemy od Ciebie:
  • doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,
  • minimum średniego wykształcenia,
  • praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej,
  • umiejętności budowania relacji,
  • pozytywnego nastawienia oraz otwartości na przyswajanie nowej wiedzy.
Dołącz do nas, a tak jak wszyscy nasi pracownicy otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe na poziomie min. 4000 PLN brutto, a do tego premie powiązane z wynikami pracy,
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru), dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
  • pracę w  energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
z dopiskiem P/DKL/09/21/nazwa miasta
APLIKUJ TERAZ
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami


Informacje o Administratorze danych przeczytasz TUTAJ.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 664 919 797 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

*Best Quality Employer 2021 – tytuł przyznawany pracodawcom, którzy przestrzegają dobrych praktyk w polityce zatrudnienia, efektywnie zarządzają zasobami ludzkimi oraz pielęgnują kulturę organizacyjną i dobrą atmosferę wewnątrz firmy.
**Friendly Workplace 2021 - Drugi rok z rzędu otrzymaliśmy tytuł Friendly Workplace. To wyróżnienie dla firm, które stawiają na nowoczesne podejście do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
***Złoty Bankier 2021 – W 2021 roku drugi rok z rzędu otrzymaliśmy tytuł Złotego Banku - zajęliśmy pierwsze miejsce w głównej kategorii: najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Zostaliśmy wyróżnieni także w kategorii: Bezpieczny bank – najlepsze praktyki oraz zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii: Karta kredytowa.
****Przyjazny Bank Newsweeka 2020 – 3. miejsce w kategorii Klient zdalny to wyróżnienie dla naszego banku w kolejnej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Najwięcej punktów przyznawano tu w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.
APLIKUJ TERAZ