Praca: Clinics Manager
- zarządzanie strukturą w Przychodniach na podległym obszarze
- zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla pacjentów
- zarządzanie płynnością usług w regionie
- wdrażanie procedur, zarządzeń oraz wytycznych w przychodni
- dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług dla pacjentów
- dbanie o optymalizację kosztów i przychodów oraz o sprzedaż w przychodniach
- rekrutacja i koordynacja zespołu medycznego oraz administracji zatrudnionej w placówkach
- rekrutacja personelu medycznego na zastępstwo oraz rejestracji
- przeprowadzanie audytów w placówkach medycznych i rekomendowanie rozwiązań mających na celu poprawę obsługi pacjenta, bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami
- reprezentacja przed NFZ, odpowiedzi na pisma ze strony NFZ przy współpracy z działem prawnym, czy też reprezentowanie przychodni podczas kontroli Sanepidu
- współpracę z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów
- doświadczenie w zarządzaniu placówką/placówkami POZ albo AOS
- orientacja na osiąganie postawionych celów i wewnętrzną motywację do bycia leaderem
- możesz śmiało nazwać się osobą analityczną i masz już za sobą pierwsze doświadczenia z zarządzaniem budżetem placówki, potrafisz optymalizować koszty oraz szukać nowych źródeł przychodu
- wykazujesz się samodzielnością, kreatywnością, inicjatywą i zaangażowaniem w realizację codziennych działań i sprawia Ci to przyjemność
- posiadasz umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku
- posiadasz umiejętność szybkiej adaptacji do zmian
- umiejętność negocjacji i przekuwania trudnych sytuacji w sukces
- dedykowany budżet rozwojowy oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych
- nielimitowany, płatny urlop
- przejrzysty system premiowy
- budżet na badania profilaktyczne
- dofinansowanie karty Multisport
- kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji i ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole
- liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych.


