Praca: Asystentka Zarządu

Firma handlowa Arsenal PL działająca z sukcesami od 1999 roku zajmuje się exportem artykułów spożywczych i chemicznych, wytworzonych przez polskich producentów, do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii i innych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu,
  • Kontakt z interesariuszami firmy zarówno z kraju jak i zagranicy,
  • Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne radcy prawnego firmy,
  • Organizowanie podróży służbowych,
  • Opracowywanie raportów, analiz, zestawień,
  • Praca w branży nieruchomości,
  • Realizacja niektórych działań marketingowych,
  • Wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
  • Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne,
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Rozwój zawodowy bazujący na indywidualnych predyspozycjach rozwojowych,
  • Dofinansowanie lekcji języków obcych,
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne,
  • Dofinansowanie karty MultiSport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez AARSENAL PLSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. J. w Białymstoku z siedzibą przy ul. Przędzalniana 6H, 15-688 Białystok (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych)
APLIKUJ TERAZ